Oliy ta‘lim muassasalarida professor-o‘qituvchilar motivatsiyasining muammolari va uning tahlili
M.A.Qayumova
Annotatsiya
Ilmiy xodimlarni rag‘batlantirish ta‘lim va tadqiqotning yuqori standartlarini saqlab qolishga intilayotgan universitetlar uchun muhim masaladir. Universitetlarda ilmiy xodimlarni rag‘batlantirish murakkab va ko‘p qirrali muammo bo‘lib, ta‘lim sifati, tadqiqot va institutsional muvaffaqiyatlarga sezilarli ta‘sir ko‘rsatadi. Ushbu maqola oliy ta‘lim muassasalarida professor-o‘qituvchilarni rag‘batlantirish bilan bog‘liq dolzarb muammolar va to‘siqlarga oydinlik kiritadi.
Kalit so'zlar:
Motivatsiya, rag‘batlantirish, ehtiyojlar ierarxiyasi, Kutish nazariyasi, ikki faktorli nazariya.
Foydalanilgan manbalar:
- X.Abdurahmonov. Mehnat iqtisodiyoti: Nazariya va amaliyot / Darslik. Qayta ishlangan va to’ldirilgan 3-nashri. Т.: O'zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi «Fan» nashriyoti davlat korxonasi. T.: 2019.-544 b.
- N. Allin, Personnel for an effective business. Selection and motivation of staff (M., Genesis, 2017)
- Upter, Beyond personality traits. Reversible Theory of Motivation (M., Media, 2016)
- V. Varenov, Personnel motivation. game or work (M., Speech, 2017)
- Sizov, Pocket Guide of the Great Leader, or 55 ideas for staff motivation (Moscow, High School, 2018)
- Vetluzhskih, Motivation and remuneration. Tools. Techniques. Practice (M., Alpina Publisher, 2018)
- Griffin, W. R. (2002). Management New York. Houghton Mufflin Company.
- Koontz, H. & Weihrich, H. (2003). Essentials of management New Delhi: Mcgraw Hill Inc.
- К.Х.Абдурахмонов, Ш.Р.Холмуминов, Н.К.Зокирова, А.Б.Ирматова. “Персонални бошкариш”, Т.: ТДИУ
DOI manzili: DOI