HR brendingni rivojlantirish omillari va baholash usullari: xorijiy tajriba

Z.Dj.Adilova

Annotatsiya

Maqolada HR brendingni rivojlanishida zamonaviy trendlar va ta`sir etuvchi omillar keltirilgan, shuningdek, HR brendingni rivojlantirish omillari, tashkilotning ijobiy imidjini shakllantirish usullari, tashkilotni  strategik boshqarish bo'yicha chora-tadbirlar tizimi, korxonada HR brendingni samaradorligini baholash uslublari va boshqa bir qator jihatlari ko‘rib chiqilgan va tahlillar keltirilgan. Maqola doirasida HR brendi tushunchasi mohiyatini aniqlash, tashkilotlarning brendlash jarayonining asosiy bosqichlarini ko'rib chiqish, HR brendi tomonidan taqdim etiladigan imtiyozlarni belgilash va tasniflash orqali tashkilot imidjini rivojlantirish, HR brendini baholashga mavjud yondashuvlarni tahlil qilish va tashkilot iqtisodiy samaradorligini baholash tizimini tuzish bo’yicha xorijiy mutaxassislar tavsiyalari bayon etilgan.

Kalit so'zlar:

HR brending, zamonaviy trendlar, rivojlantirish omillari, tashkilot, ijobiy imidj, usullar, tashkilot, strategik boshqarish, chora-tadbirlar tizimi, korxona, samaradorlik, baholash.

Foydalanilgan manbalar:

  1. Kulkova I.A., Kozarezova E.I. HR brendining samaraligini baholashga metodolik yondorish // Fundamental tadqiqotlar. – 2019. – 12-1-son. – B. 88-92; URL: https://fundamental-research.ru/ru/article/view?id=42627 (kirish sanasi: 16.12.2023).
  2. Ambler, T., Barrow, S. The Employer Brand. Brend boshqaruvi jurnali. - 1996. – 4(3).
  3. Antoshkin S.I. Brend kapitali, asosiy talqinlari va boshqaruv modeli // Sankt-Peterburg davlatining xabarnomasi. Universitet. Boshqaruv. – 2014 yil. - 4-son. – 68-100-betlar.
  4. Baidina E.A. Jozibador ish beruvchi brendini yaratish // UEks. – 2017. - No 4 (98). https://cyberleninka.ru/article/n/sozdanie-privlekatelnogo-brenda-kompanii-rabotodatelya
  5. Barrow S., Mosley R. Ish beruvchi brendi. Brendni boshqarishning eng yaxshisi - xodimlar bilan ishlashda / Burrow S., Mosley R., - M.: IDT Group - 2007. - p.191.
  6. Krinitsyna, Z. V. HR brending tizimiga asoslangan tashkilotda xodimlarni boshqarish / Z. V. Krinitsyna // Sibir fanining xabarnomasi. - 2013 yil. No 4 (10). - Bilan. 182-187. - Bilan. 183.
  7. Mansurov R. E. HR direktori uchun qo'llanma: amaliy qo'llanma / R. E. Mansurov. – 2-nashr, qayta koʻrib chiqilgan. va qo'shimcha - Moskva: Yurayt nashriyoti, 2019. - 384 b. – 41-bet.
  8. Ezhova L.S., Dyakonova A.A. Zamonaviy korxonaning HR brendini shakllantirish // Zamonaviy iqtisodiyotning dolzarb masalalari, 2019. 205-212. - Bilan. 206.

8.Dabirian A, Berthon P, Kietzmann J. IT olomonni jalb qilish: Axborot iqtisodiyotida ish beruvchi brendi// Biznes va sanoat marketingi jurnali – 2019. – Jil.34(7) – bet. 1403-1409. – 1406-bet.

9.Bindhya, MS, Xarikumar, PN Ish beruvchi brendi - iste'dodlarni saqlab qolishning eng issiq strategiyasi // Ilmiy va texnologiya tadqiqotlari xalqaro jurnali, 2020. – 9(2). – p. 3842-3846. – p. 3842.

  1. Kashyap, V., Chaudhary, R. Ish beruvchining brend imidjini va ish bilan bog'liqligini bog'lash: tashkilotni identifikatsiyalash va tashkilotga ishonchni vositachilar sifatida modellashtirish // Janubiy Osiyo Inson resurslarini boshqarish jurnali. – 2019. – bet. 177-201. – 181-bet.
  2. Kashyap, V., Chaudhary, R. Ish beruvchining brend imidjini va ish bilan bog'liqligini bog'lash: tashkilotni identifikatsiyalash va tashkilotga ishonchni vositachilar sifatida modellashtirish // Janubiy Osiyo Inson resurslarini boshqarish jurnali. – 2019. – bet. 177-201. – 181-bet.
  3. https://fundamental-research.ru/ru/article/view?id=42627
  4. https://dspace.spbu.ru/

DOI manzili: DOI

PDF (740,92 kBt)