TADBIRKORLIK FAOLIYATIDA MENEJMENT VA MARKETING STRATEGIYALARINING O‘RNI

TADBIRKORLIK FAOLIYATIDA MENEJMENT VA MARKETING STRATEGIYALARINING O‘RNI

Mualliflar

  • Ibragimova Feruza Axtamovna Fan va texnologiyalar universiteti
  • Djurayev Umid Jumayevich Fan va texnologiyalar universiteti
  • Raxmatova Mohina Dilmurod qizi Fan va texnologiyalar universiteti

Kalit so‘zlar:

Tadbirkorlik, menejment strategiyalari, marketing, raqobatbardoshlik, barqaror rivojlanish

Annotatsiya

Ushbu maqolada tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda menejment va marketing strategiyalarining tutgan o‘rni tahlil qilingan bo’lib, menejment va marketing tushunchalari, ularning asosiy funksiyalari va tadbirkorlik subyektlari faoliyatiga ta’siri yoritilgan. O‘zbekiston Respublikasida faoliyat yuritayotgan korxona va tashkilotlar sonining yillik o‘zgarish tendensiyalari statistik ma’lumotlar asosida tahlil qilinib, ularning rivojlanishiga ta’sir etuvchi boshqaruv va marketing omillari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, raqobatbardoshlikni oshirish, mijozlar ehtiyojini aniqlash va samarali strategiyalarni ishlab chiqish bo‘yicha tavsiyalar berilgan. Tadqiqot natijalari asosida tadbirkorlik subyektlari uchun menejment va marketing strategiyalarini uyg‘unlashtirish orqali barqaror o‘sishga erishish yo‘llari ko‘rsatib o‘tilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati

1. V.Shyshkin, O.Onyshchenko, D.Zevenko, O.Bilyk. Marketing management in entrepreneurial activity: strategical aspect. Management and enterpreneurship, 3(25):60-90, October, 2023. DOI: 10.26661/2522-1566/2023-3/25-05

2. Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management (15th ed.). Pearson Education.

3. Drucker, P. F. (2007). The Essential Drucker: The Best of Sixty Years of Peter Drucker's Essential Writings on Management. HarperBusiness.

4. Лаврова Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особивості застосування натранспорті: конспект лекцій. Харків: ХНАДУ, 2012. 227 с

5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ: Лібра, 2008. 276 с.

6. Xudoyberganov, A. (2020). Tadbirkorlikni rivojlantirishda menejment va marketing strategiyalarining o‘rni. Toshkent: Iqtisodiyot nashriyoti.

7. Jo‘rayeva, N. (2021). Marketing strategiyalari va raqamli texnologiyalar: O‘zbekiston tajribasi. Toshkent: Ilm ziyo.

8. https://stat.uz/uz/rasmiy-statistika/usreo-2 - O’zbekiston Respublikasi Milliy Statistika qo’mitasining rasmiy sayti

Downloads

Nashr qilingan

2025-06-30

Iqtibos keltirish

Ibragimova Feruza Axtamovna, Djurayev Umid Jumayevich, & Raxmatova Mohina Dilmurod qizi. (2025). TADBIRKORLIK FAOLIYATIDA MENEJMENT VA MARKETING STRATEGIYALARINING O‘RNI. Mehnat Iqtisodiyoti Va Inson Kapitali, 4(2), 141–149. Retrieved from https://laboreconomics.uz/index.php/lehc/article/view/36

O‘xshash maqolalar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Siz shuningdek murakkab qidirish funksiyasini ishlatishingiz mumkin

Loading...