ОБЕСПЕЧЕНИЕ ЗАНЯТОСТИ ПУТЕМ ПРИМЕНЕНИЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО МИРОВОГО ОПЫТА
Ключевые слова:
Китайский опыт, предпринимательство, дуальное обучение, трудоустройство, финансирование.Аннотация
Данная статья посвящена вопросам обеспечения занятости и создания условий для получения дохода путем профессионального обучения молодежи. Для достижения поставленных целей изучается применение нового опыта, дуальное образование, государственно-частное партнерство. Источниками финансирования являются иностранные инвестиции, международная помощь, частный капитал и средства государственного бюджета. Обсуждаются реформы, реализуемые в нашей стране на основе международного опыта, а также достигнутые результаты.
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasining 2020-yil 29-sentabrdagi “Ta’lim to‘g‘risida”gi O`RQ-637-sonli Qonuni.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 14-fevraldagi “Aholini tadbirkorlikka jalb qilish va bandligini ta’minlash uchun moliyaviy yordamlar ajratish tizimini takomillashtirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PQ-64-sonli Qarori.
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 17-yanvardagi “2025-yilda aholi bandligini ta’minlash va kambag‘allikni qisqartirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-12-sonli Qarori.
4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 4-avgustidagi “Mehnat munosabatlari va kasbga tayyorlash tizimini takomillashtirish hamda ish beruvchilarni rag‘batlantirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PF-126-sonli Farmoni .
5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 1-apreldagi “Respublika hududlarini jadal kompleks rivojlantirish uchun tanlab olingan tuman (shahar)larda amaliy chora-tadbirlarni amalga oshirish to‘g‘risida”gi PQ-132-sonli Qarori.
6. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2025-yil 16-yanvardagi “Oliy ta’lim tizimida dual ta’limni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi VMQ-14-sonli Qarori.
7. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2024-yil 30-oktabrdagi “Davlat-xususiy sheriklik sohasini yanada takomillashtirish hamda kompleks tizimlashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi VMQ-720-sonli Qarori.
8. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2021-yil 29-martdagi “Professional ta’lim tizimida dual ta’limni tashkil etish chora-tadbirlari haqida”gi VMQ-163-son Qarori.
9. Dudirev F.F., Romanova O.A., Shabalin A.I. “Дуальное обучение в российских регионах: модели, лучшие практики, возможности распространения”. https://cyberleninka.ru/article/n/dualnoe-obuchenie-v-rossiyskih-regionah-modeli-luchshie-praktiki-vozmozhnosti-rasprostraneniya
10. Liu Chjyan. ”О развитии дуального образования в профессиональном образовании Китая” https://cyberleninka.ru/article/n/o-razvitii-dualnogo-obrazovaniya-v-professionalnom-obrazovanii-kitaya
11. Umurov Z.L. “Dual ta’lim va ishlab chiqarish uyg‘unligi zamonaviy ta’lim konsepsiyasi”. https://cyberleninka.ru/article/n/dual-ta-lim-va-ishlab-chiqarish-uyg-unligi-zamonaviy-ta-lim-konsepsiyasi
12. Hamdamov Sh.K. (2024). “Kambag‘allikni qisqartirish va aholini ijtimoiy himoyalashning moliyalashtirish”. Qo‘qon universiteti xabarnomasi, 13, 64–66. https://doi.org/10.54613/ku.v13i.1024
13. Batirov F.B. (2024). “Integration of activities with higher engineering schools to provide employment”. https://www.yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2874
14. Mejdunarodnaya standartnaya klassifikatsiya obrazovaniya MSKO. Institut statistiki YuNESKO.
15. https://www.president.uz/uz/lists/view/8482 - O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining rasmiy veb-sayti.
16. https://www.uzreport.news - O'zbekiston yangiliklari sayti.
17. https://ipitvet.uz/dual-talim - Professional ta`limni rivojlantirish instituti.
18. https://www.milliytarbiya.uz – Milliy tarbiya elektron platformasi sayti.
19. https://www.mtrk.uz - O`zbekiston milliy teleradiokompaniyasi. «Oʻzbekiston 24»
20. https://www.stat.uz - O‘zbekiston Respublikasi Milliy statistika qo‘mitasi
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.