THE ROLE OF DIGITAL MARKETING STRATEGIES IN ENSURING SUSTAINABLE ECONOMIC GROWTH IN THE DIGITAL ECONOMY
Keywords:
marketing strategies, digital marketing, programmatic marketing, search engine marketing (SEM), search engine optimization (CEO), contextual advertising; SMM.Abstract
The article examines the role of digital marketing strategies in ensuring sustainable economic growth in the digital economy, their relevance and timeliness. Digital marketing tools and approaches are studied.
References
1. Белоусов В.Ю. Цифровая экономика: понятие и тенденции развития // Вестник Института экономики Российской академии наук. – 2021. – c. 26-43.
2. Костин К.Б., Малевич Ю.В., Андреев И.В. Влияние цифровой экономики на выбор международной маркетинговой стратегии // Экономика, предпринимательство и право. – 2024. – Том 14. – № 2. – С. 207-228. – doi: 10.18334/epp.14.2.120349.
3. Анализ маркетинговой среды российского рынка тематических онлайн-платформ (Вечкинзова Е.А., Стеблякова Л.П. и др.) // Экономика, предпринимательство и право. № 11 / 2023
4. Маркетинговое управление базами знаний в открытых инновационных процессах (Адаменко Е.Ю.)//Креативная экономика. №12/2013