RAQAMLI IQTISODIYOTDA BARQAROR IQTISODIY O’SISHNI TA’MINLASHDA RAQAMLI MARKETING STRATEGIYALARINING O’RNI
Kalit so‘zlar:
marketing strategiyalari, raqamli marketing, dasturiy marketing, qidiruv tizimi marketingi (SEM), qidiruv tizimini optimallashtirish (CEO), kontekstli reklama; SMM.Annotatsiya
Maqolada raqamli iqtisodiyotda barqaror iqtisodiy o‘sishni ta’minlashda raqamli marketing strategiyalarining o‘rni, ularning dolzarbligi va dolzarbligi ko‘rib chiqiladi. Raqamli marketing vositalari va yondashuvlari o'rganiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati
1. Белоусов В.Ю. Цифровая экономика: понятие и тенденции развития // Вестник Института экономики Российской академии наук. – 2021. – c. 26-43.
2. Костин К.Б., Малевич Ю.В., Андреев И.В. Влияние цифровой экономики на выбор международной маркетинговой стратегии // Экономика, предпринимательство и право. – 2024. – Том 14. – № 2. – С. 207-228. – doi: 10.18334/epp.14.2.120349.
3. Анализ маркетинговой среды российского рынка тематических онлайн-платформ (Вечкинзова Е.А., Стеблякова Л.П. и др.) // Экономика, предпринимательство и право. № 11 / 2023
4. Маркетинговое управление базами знаний в открытых инновационных процессах (Адаменко Е.Ю.)//Креативная экономика. №12/2013